21 Mart 2016 Pazartesi

EDA YOLLARDA :)


Geçen hafta annemin rahatsızlığından dolayı İskenderuna gitmem gerekti.Bu benim ilk uzun yol deneyimim için bir sebep oldu...  Ankara -İskenderun arası 600 km...Tek başıma araçla neden olmasın ... ''Yolu cesaret olanın, yolculuğu aydınlık olur'' dedim..tabi beni her zaman her konuda destekleyen Zaferimin de katkısını göz ardı edemem :) Bişey olmaz yaparsın sen :))

Pazar sabahı nöbetten koşa koşa eve gelip ,bir haftalık yolculuk için valizimi hazırlayıp saat 10.00 da yola çıktım...Uykusuzluğa alışkın olmamdan dolayı nöbet çıkışıda olsam beni pek etkilemedi..Çok şükür çok rahat gittim..İki defa Polis tarafından çevrilip gbt sorgusu o kadar...Hiç tanımadığı birine radar var diye sellektör yapan türk milletinden insana zarar gelirmi yaa ? sözünü bizzat yaşayarak frene erken davrandım bu iki çevirmede de ''İyi yolculuklar Eda hanım'' dilekleri ile yoluma devam ettim..Giderken bir defa mola verdim.Genelde her zaman tercih ettiğim yerlerden biri olan TUANNA tesisi..

 
 
yol boyunca bana eşlik eden Funda Arar,Deniz Seki ve Sıla yı unutmamam gerek...
Eda nın yemeği her zaman olduğu gibi OPET ten :))
 
 
 
akşam 17.00 gibi yolculuğum sona ermişti..
 
 
dönüşte mola yerim yine her zaman tercih ettiğim Aksarayda ki AĞAÇLI Tesisi ve MADO..rutinimiz..
 
 
Aksaray dan sonra Ankara ya kadar hava yağışlı idi ..
velhasılı kelam yolculuk güzeldi..
 

 
 
 
 
 
 

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...