7 Ocak 2014 Salı

EY SEVGİLİ! EY RUHUMUN EŞİ!

 
 

 
 

 

 
 
 
Ey Sevgili...
Ey yüreğimin en derin yeri!
gönlümün mihrabı,
kısa  ömrümün ebedi mihmahı
servetim,seyrine aleme gözlerimi ama eylediğim..
yar bilip gölgesine yaren olduğum
sen ki hangi cihana padişah, hangi divana şahsın şu gönlüme olduğun kadar...

Ey Sevgilim!
Ey dünyada ki Kevserim!
Uğruna bin yıl yalnızlık çektiğim,
dört mevsim zemheri yaşadığım,
elim,ayağım,dilim,dilşahım
yolunu yol bildiğim,peşinde iz sürdüğüm,
nice imtahanlar geçirdiğim,nice dar ağaçlarında can verdiğim,

Ey Sevgilim!
Ey sevgisine seslendiğim!
beni ayağını bastığın yerde iz eyle
beni gelişi güzel söylediğin söz eyle,
beni kapındaki taş eyle
Ey yar beni parmaklarından toprağa damlayan su eyle
tek seni gözlerimden mahrum eyleme..
istemediğin yazgın yazgım olsun
gönlünü hoş etmeyen her dert gönlüme yoldaş olsun
saçının karası bahtım,
yüreğinden geçeni önüne getirmek ahtım olsun..

Ey Tahirim!Ey Keremim!Ey Ferhatım!
ben sana ne Zöhre ,ne Aslı, ne Şirinim
ben ki sana onların sevdasında olmayan karayı getirdim.
Mevlam vermiş sevdayı onlara, karasını, zuhuratını bana 

Ey Yar!Ey Firdevs !Ey Adn yüreklim!
Mevlam seni kul eylemiş yoluna
benide kul yapmış kuluna
bir nazarın, bir gülüşün uğruna
benim ömrümüde bahşeylemiş sana...

                                                                             EDA TAĞRAP
                                                                         Sevgili EŞİME ithafen
                                                                            07.01.2014\01.30
         
                                                                                


1 yorum:

  1. Ne derin bir AŞK, hep mutlu olun cnm...

    http://seyhanlarengarenk.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...