6 Aralık 2013 Cuma

ZÜBEYDE HANIM DEFİNE PAYLAŞIMINDA

 yılarca bir köşeye dişinden ,tırnağından arttırıp üç beş çeyrek atan Zübeyde Hanımlılar günün birinde bunu değerlendirmek istemişlerdir.bu gün bana yarın sana diyip, bir öğle yemeğinde buluşarak hem yemek yemek,hem eski günleri,dostlukları tazelemek ,hemde ganimeti paylaşmak için toplanmışlardır.
                                                           herşey güzel başlamıştır önce...



herkes mutlu mesut yemeğini yiyor,sohbetini (dedikodusunu)ederek,mutluluk pozları veriyordu.

 
yemekler kapanın elinde kalırken, Mesude hanım bu işten karlı çıkanlar arasında idi.karnı çok aç değildi ama hafiften atıştırdı... resimde görüldüğü gibi :))


Güzelliği,zerafeti ile ortalığı yakan Kraliyet soyundan teşrif eden Nezahat hanım her hareketiyle bakışları üzerine topluyordu.


Yasemin ve Cevriye'nin dostlukları herkesi hayran bıraktı.bu zamanda böyle dostluk kurmak çok zor dedi her gören..


yasemin yine mutluydu, çünkü yine yedi.. yedi.. 

  

öyleki bu defa abarttı.....kendi önündeki tabakları silip süpüren Yasemin başka masalara kadar uzandı:))
Can boğazdan gelir dedi.. dedi..yedi...


Elif  hanım kibar kibar yerken, III. Elizabeth Nezahat on numaralı bakışını fırlatıyordu..


Saadet hanımın kadim dostu ile pozu.


ay.. ay.. ay..assolist Tülay hanımda şıkır şıkır, fıkır fıkır mekana teşrif etmişlerdi..yeride dar değildi,yenide dar değildi ama....mekan çok aydınlık ,aydınlıkta oynamanın tadı yok desede bol bol döktürdü.. 

 
 
oyunlar oynandı,şarkılar türküler söylendi ve sıra ganimeti paylaşmaya gelmişti..herkesi bir heycan bastı..kalemi kağıdı alan Zübeyde Hanımın özel Muhasebecisi Senem hanım başlar hesaba..
 
 
 
Ne kadar işinin ehli olsada Senem hanım, hesap işleri ince işler diyen Mesude hanım Senemin başında  nöbet tutmaktadır..bu işler ince işler :))
 
 
kuralar hazırlandı çekiliş başladı..başlar başlamazda Mesude hanıma çıktı.. ne hikmetse!!tabi altınları alır almaz bağrına bastı.
.hadi yine iyisin ,iyisin ,iyisin
sen işini bilirsin, bilirsin ,bilirsin
 
 
sıra geldi ikinci kuraya...kura,''ben fakirim kuraya girmem,bende altın ne gezer ''diyen Saadet hanıma çıkınca,anında bir U dönüşü ...istemem yan çebime hesabı çukka altınlara konan Saadet hanım ''tamam bende katılıyorum ,sandıkta olacak sanırım bir iki altınım'' diyiverdi.
boşunamı demiş Atalarımız ''Altın anahtar her kapıyı açar ''diye..Saadetin gizli sandığınıda açtı.
kapınca altınları başladı gövde gösterisi..
 
 
 
sıra geldi üçüncü kuraya...ama görüldü ki dostluk başka alışveriş başka..cümle alemin imrenerek baktığı Cevriye ve Yasemin  arasında bir gerginlik baş göstermiştir.
 
 
ortamın havası değişince Senem hanım araya girerek ''eski dost düşman olmaz ,beni dinleyen pişman olmaz ''dediysede ,altınları gören Yaseminin gözü dönmüştür adetaa ..(sen bana kilolumu dersin)
 
 
zavallı Cevriye hanım ne kadar uğraşsada,Yaseminle baş etmek kolaymı..ve Cevriye  bu yenilgi ile mekanı terk eder..
 
 
altınları kapınca galip gelmişliğin verdiği hazla giden Cevriyenin arkasından'' anca gidersin ''bakışı fırlatan Yasemin altınlarıda doldurmuştur torbasına..
 


altınlar uçunca bir bir,III.Elizabeth başlar acıklı acıklı uzun hava çekmeye...
 
 
 
altınları cebe indiren indirdi..yemekle yetinen yetindi..bir ümittir belki yanılır yenilirlerde bir altın takarlar diye ortada oynayan oynadıysada  havasını aldı...Geriyede hesabı ödemek kaldı..
 
 
 
 
DUYANLAR DUYMAYANLARA DUYURSUN BU FLİM BİTMEZ...
 
 
 
 
 






10 yorum:

  1. Devamını sabırsızlıkla bekliyoruz.. Okudukça eğlendim, çok güzel bir post olmuş. Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  2. eda süper olmuş bi sonraki buluşmada altınlar sana çıkar inşallah
    saadet

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çıkarsa beşi bir yerde yapacağım,boynumada takacağım :) tşk

      Sil
  3. alimmisin zalimmisin ne güzel yazmışsın emeğine sağlık

    Nezahat

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tşk.beğendiğine sevindim.ne alimim ne zalim y.doğanda ameleyim :))

      Sil
  4. Bu filmde rol almak için sabırsızlanıyorum.. :))) ilnur...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başrolü sana ayırdım, sen oynayacaksın canım :))

      Sil
  5. uleeeeeeeeeeeeeeeen benimle uğraşma senide kızınıda yerim.çok güzel bir gündü ve sende çok güzelsin.bu arada bu defa çok yemedim.yeminnnnnnnnnn billah.sende altınlarını bana verirmisin lütfen.ben herkesin altınına talibim allahın emriyle istiyorum istiyorum.herşey benim olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lokmalarını saydım:))vermemmmm...kırmızı kurdelaya beşi bir yerde yapıp boynuma asacağım.onca köçek gibi ortada döndümde bir altınmı taktın kadın ,şimdide altın istersin...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...