7 Ağustos 2013 Çarşamba

İŞİMİZ ALIŞVERİŞ :))


ne zaman şöyle bir dolaşayım desem sonuç bu oluyor...alışverişin adı dolaşmak :) bu günlerdeki takıntım TAKI ALIŞVERİŞİ...
söylediğim gibi kırmızı vazgeçilmez rengim..


                   bayram arefesi takılarda indirimde olduğundan tereddütsüz aldım..genelde EUROMODA da aradığım tarz takıları bulabiliyorum.bu küpe 8 tl


                   
                                                         bu aralar tercihim yuvarlak küpeler..
             



bu küpe 7 tl.


bu halka küpeye bayıldım..alışverişi sevmeyen var mı ya ??:))


  

sarı ve beyazın ışıltısı mükemmel..ister gündüz ister gece takın.şu bir gercek ki gecede gündüzde taksanız ışıltınızla etrafı aydınlatacaksınız..ya beni anlattım tıpkı :))


bu küpeyi denemeyi unuttum :) buda 16 tl.

koton un takılarınada bayılıyorum.daha sonra alırım dediğim hiç bir takıyı tekrar gittiğimde bulamadığımdan ,ne beğenirsem alırım KOTON dan.yaz başında aldığım babetime uygun bilekliğimide koton dan almıştım ve bu dolaşmamda da bu ikisine uygun yüzüğü görünce hiç kaçırırmıyım...


babetimi POLARİS ten almıştım 76 tl.bilekliğim KOTON dan 20 tl.yüzüğüm LCW den 14 tl.



ve son olarakta altın sarısı,metal fiyonklu tacımı aldım..BERSHKA dan 16 tl..





                                                                       

            şimdilerde ister küpe ,ister bileklik,ister taç,ister ayakkabı,ister saat vs.her şeyde altın sarısı renk kullanılıyor.çokta şık duruyor..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...