28 Temmuz 2013 Pazar

MAKYAJ ÇANTAMIN YENİ ÜYELERİ

                                         

                                                         BU FIRSATI KAÇIRMAYIN...

Makyaj çantanızda eksikleriniz yada  yenilemek istedikleriniz varsa,şimdi tam zamanı..MAXFACTOR
Benim tercih ettiğim ,yıllardır kullandığım marka ve çokta memnunum...Allığım bitmişti almak için gittiğimde maxfactor de bir ürün alana diğer ürün %60 hediye olduğunu öğrendim ve fırsat kaçmaz tabiki :)

                                       kendime yeni bir fondöten aldım.COLOUR ADAPT 75 GOLDEN..
hemen denedim sonuç harika.doğal ışıltı,pürüzsüzlük,muhteşem bir görüntü..pudra kullanmanızada gerek yok üstelik..
                                 



         

                              ve fondötenin %60 hediyelisi olarak ASLA VAZGEÇEMEYECEĞİM
                                                                    KIRMIZI RUJ aldım..
sürdüğünüzde dağılmayan,dudağınızda ağırlık yapmayan,yumşak,mis kokulu ve muhteşem renkli bu ruju mutlaka alın..tabi benim gibi kırmızı tutkunuysanız..değilseniz bile mutlaka lazım olacaktır,makyaj çantanızda bulunsun..


                                               asıl ihtiyacıma gelelim :) allık..223 NATURAL GLOW
     kesinlikle öyle..toz pembe,cildinize uyum sağlayan ,ışıltı,renk,doğallık hepsi bir arada..asla pişman olmayacaksınız..



allığımında %60 hediyesi olarak mascara aldım.bu benim uzun süredir tercih ettiğim mascara.
FALSE LASH EFFECT FUSION VOLUME&LENGTH
tek kelimeyle deneyin.


                                                   
                    tavsiyem bu fırsatı kaçırmayın..kaliteyi ucuza alacağınız bir fırsat..aldığım ürünlerin yanında 2000 calorie mascara hediye edildi.
                                         söyleyeyim aldığım bu dört parça ürüne 145 tl ödedim..




                   tabi söylemeden edemiyeceğim benim bunlara ihtiyacım yok ;) sadece makyaj çantamda bulunsunlar diye ve fırsatı kaçırmamak için aldım :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...